Fotoprezenty – pomysły na pamiątkowy podarunek
Zapewne nie uszło waszej uwadze, z jaką...
Profesjonalnie zaprojektowana wizytówka jest niezbędna do wywarcia długotrwałego, pozytywnego wrażenia na nowych kontaktach. Jednak źle zaprojektowana wizytówka może spowodować utratę potencjalnego klienta i brak znajomości marki. Firmy mogą zapobiegać negatywnym interakcjom, unikając tych trzech typowych pułapek projektowych.
Wizytówka, której brakuje oryginalności, prawdopodobnie nie zostanie zapamiętana przez odbiorcę. Aby upewnić się, że konsumenci nie zapomną wizytówki, organizacje powinny wykorzystać firmy poligraficzne do zmiany swoich kart z ciekawymi wizualnie modyfikacjami. Na przykład, niestandardowe wycięcie matrycy pomoże firmom przekształcić wizytówki w unikalne, nieprostokątne kształty, które odbiegają od normy. Podniesienie nadruku również odbiega od typowej karty, przyciągając wzrok do informacji na karcie.
Wizytówki bez wyraźnej reprezentacji marki uniemożliwią tylko firmom prawidłowe wprowadzenie konsumentów do marki. Stwórz rozpoznawalność poprzez umieszczenie na karcie wyróżniających się elementów wizualnych związanych z marką, takich jak logo firmy. Wizytówki mogą być kolorowane przez firmy poligraficzne, aby wyeksponować kontakty z tematami wykorzystywanymi przez organizację. Upewnij się, że klienci rozumieją cel i kierunek działania firmy, dodając na wizytówce misję.
Zwiększenie wartości wizytówki poprzez włączenie do niej elementów wzornictwa, które dają jej dodatkowe możliwości wykorzystania przez konsumentów. Zachęcanie do powtarzania interakcji z firmą poprzez posiadanie wizytówek podwójnie oznaczonych jako karty lojalnościowe. Umieszczenie wizerunku kalendarza na odwrocie karty może pomóc klientom w śledzeniu ważnych dat.
Każdy lubi zwiększać swój profil, poprawiając swoją pozycję zawodową. Ale na pewno...
Czytaj więcejWizytówki są bardzo ważnym elementem wizerunku zarówno firmy, jak i osoby fizycznej. W ten...
Czytaj więcejWizytówka służy do przekazania informacji, które umożliwią kontakt z firmą lub osobą...
Czytaj więcej