loader
Wizytówki

Wizytówki - Podrasuj twój tytuł zawodowy

Każdy lubi zwiększać swój profil, poprawiając swoją pozycję zawodową.

Ale na pewno nadszedł czas na zmianę, "Kierownik tego", "Dyrektor tamtego" - nudne, nudne...! Dlaczego nie dać sobie trochę więcej oomph i stworzyć z wizytówek punkt do rozmowy. Z takimi tytułami możesz pojawić się o wiele bardziej kolorowo: Kreator Sprzedaży, Wielka Kahuna, Głowa Honcho czy Tech Guru.

Aby być zapamiętanym, jest to świetny pomysł, aby stworzyć zniewalającą całość, czy to "język w policzku" osobistej marki. Bądźcie jednak ostrożni. Twój tytuł nie może usiąść na płocie pomiędzy tym, co uważane jest za żartobliwą gadaninę a tym, że traktuje się cię poważnie. 

Trzymaj się z dala od wszystkiego, co mogłoby sprawiać wrażenie, że jesteś zbyt twardy i nieosiągalny, jak na przykład 'ball breaker'. Na podstawie zamówień złożonych u nas w ciągu ostatnich 12 miesięcy widzieliśmy nieznaczną zmianę kierunku dla klientów próbujących dać sobie przewagę poprzez bycie wyjątkowym. Tytuły takie jak Graphic Design i Sales Executive nie są już wystarczające, aby przyciągnąć uwagę, więc "Design Hero" czy "Sales Ninja" są o wiele bardziej pamiętne.

Obserwujemy również wzrost liczby osób szczerych wobec tytułów takich jak 'Geek', 'Self Obsessed...' czy 'Nerd', które jeśli są w branży IT, to nie szkodzą, a wręcz przeciwnie, dodają autorytetu. Danny zauważa, że ten stały rozwój bardziej zrelaksowanego podejścia do twojego stanowiska pracy jest pod silnym wpływem mediów społecznościowych. "Personalizacja profilu na takich platformach jak Facebook i Twitter ma sprawić, że będziesz wyglądać bardziej fajnie, a przynajmniej przemówisz do innych osób o podobnych zainteresowaniach.

Jest to więc zupełnie naturalne, że tego typu personalizacja ma na celu przejście do innych osobistych narzędzi promocji, takich jak wizytówki". Nie ma ucieczki od tego, że wizytówka jest narzędziem marketingowym, ale z was są oparte w relacjach z klientami, to nie byłoby trochę bardziej interesujące, aby pimp up swój tytuł do czegoś w rodzaju "menedżer szczęścia klienta" jego bardziej prawdopodobne, aby podnieść uśmiech.