Fotoprezenty – pomysły na pamiątkowy podarunek
Zapewne nie uszło waszej uwadze, z jaką...
Krótko bezpośredniego wyszukiwania dla "drukowanie" w Twojej okolicy, konkretnego produktu lub usługi, które oferujesz lub inwestycji w słowa reklamowe Google, więcej niż prawdopodobne, Twoja strona nie jest coraz organiczny ruch może być. Tak, SEO ma wiele wspólnego z tym, ale zgaduję, że większość z was czytających to nie są odpowiedzialni za to. Pozostańmy więc przy tym, co prawdziwe.
Jako Print BuyerologistTM, czyli osoba, która rozumie i bada nieuchwytnego klienta drukarni w jego naturalnym środowisku, znam kilka sposobów na przyciągnięcie moich ludzi i ustanowienie po drodze przywództwa w myśleniu. Oto trzy szybkie wskazówki i pomysły na treść.
Koperta, proszę. Powiedziałbym, że co najmniej dwa razy w miesiącu szukam w internecie rozmiarów kopert. Robię to w internetowym sklepie z kopertami. Mają poręczny odnośnik, gdzie mogę szukać według rzeczywistego rozmiaru, lub według A7, #10, itp. jeśli akurat znam tę informację.
Moja sugestia - umieść tę informację na swojej stronie! Stwórz tabelę referencyjną rozmiarów kopert, zmień ją w PDF i wyślij do swoich klientów. Niech Twoi klienci z branży poligraficznej wiedzą, że masz również wersję online na swojej stronie i zaproś ich do dzielenia się miłością do kopert z ich znajomymi. Sugerowałbym również pozostawienie pliku PDF do pobrania na swojej stronie bez jakiejkolwiek wymiany informacji kontaktowych, ale to już zależy od Ciebie.
Rozmiar ma znaczenie. Również należące do kategorii poręczne odniesienia: ułamek do dziesiętnych, ułamek / dziesiętne do metryki konwersji wielkości plików i funtów do gramów konwersji wagi papieru są rzeczy projektanci i kupujący są zawsze patrząc na, lub szukając. Najprawdopodobniej, niektóre ogólne wykresy konwersji są drukowane i wiszą na ścianie przy swoich komputerach. Stwórz swój własny, marka to, wysłać go i niech klienci wiedzą, że witryna ma inne informacje, takie jak to, aby pomóc im w ich pracy.
Słowo na "B". Blog. Wiem. Jesteś podsłuchiwanie o tym, i nie masz kontroli nad tym, co idzie na swojej stronie, lub tworzenie treści. Oto kilka faktów, które można wysłać w górę przysłowiowego łańcucha pokarmowego, aby pomóc naprawić swoje sans-blog sytuacji:
Aby być najbardziej efektywnym, Twój blog powinien być mieszanką przywództwa myślowego, społeczności (świętowanie Twoich klientów i pracowników, dzielenie się swoimi przedsięwzięciami pro-bono). Tak, możesz nawet dyskutować o swoich usługach, pod warunkiem, że jest tam case study, które pomoże innemu klientowi. (Pomogliśmy klientowi X osiągnąć +20% odpowiedzi na jego kampanię Direct Mail dzięki naszym nowym możliwościom wykańczania).
Ten blog został napisany i przesłany przez Deborah Corn, ambasadora The Printerverse w Print Media Centr, Print Buyerologist™, mówcę branżowego i blogera, gospodarza podcastów z The Printerverse, gospodarza #PrintChat w każdą środę o 16:00 ET na Twitterze, założyciela International Print Day, twórcę #ProjectPeacock, kultywatora Print Production Professionals Group - #1 grupy związanej z drukiem na LinkedIn i Head Girl in Charge (H.G.I.C.) w GirlsWhoPrint.net / Girls Who Print LinkedIn Group.
Designing for Print, autorstwa Mariny Joyce, zawiera wszystkie informacje potrzebne do...
Czytaj więcejCo jest lepsze dla środowiska: papier z recyklingu czy certyfikowany papier z pierwszego...
Czytaj więcejPonieważ jesteśmy zalewani coraz większą ilością reklam każdego dnia, a konsumenci stają...
Czytaj więcej