Fotoprezenty – pomysły na pamiątkowy podarunek
Zapewne nie uszło waszej uwadze, z jaką...
*To jest artykuł autorstwa Leslie Anglesey.
Pisanie magnetycznych i skutecznych briefów projektowych stanowi różnicę między udanym projektem a takim, który pozostaje w fazie budowy po terminie.
wiadomość sponsorowana
Twój brief musi w jasny i precyzyjny sposób dostarczyć projektantowi informacji, których potrzebuje do wykonania swojej pracy.
W tym artykule omówimy proces, który możesz zastosować, aby napisać świetny brief projektowy. Wymaga to oczywiście praktyki, jak wszystko inne. Ale, gdy dostaniesz hang of it twoja praca staje się o wiele bardziej wydajne.
Wystarczy rozbić go tak, że projekt może dostać poczucie dla swojej platformy, biznesu, firmy, usług itp. Co Twoja firma robi dokładnie? Jak długo jesteś w biznesie, co twój ogólny rozmiar pracowników i inne podstawy iść długie drogi.
Po tym przychodzi czas na pisanie o swojej niszy, czyli rynku. Opisz nie tylko jak pasujesz do swojej branży w tej chwili, ale jak chciałbyś po projekcie. I jak ten projekt ma pomóc Twojej firmie osiągnąć ten cel.
wiadomość sponsorowana
Brief projektowy to nie miejsce na ogólniki. Aby przygotować projektanta do sukcesu, wyposaż go w konkretne informacje dotyczące Twoich celów. Co to jest EXACTLY, że chcesz?
Każda z tych rzeczy mówi projektantowi coś innego. A co jeśli chcesz mieć trochę z wszystkich 4? Często w procesie pisania dobrego briefu projektowego, informacje takie jak te mogą wyjść na jaw i skończyć się oszczędzając mnóstwo kapitału.
Jesteśmy w erze responsywnego projektowania stron internetowych i marketingu w stylu inbound. Im więcej twój projektant wie o twoich drogich klientach i grupie docelowej, tym lepszy będzie produkt końcowy. Jeśli szukasz atrakcyjnego lejka sprzedażowego, to powiedz projektantowi wszystko, co wiesz o ludziach, którzy mają wejść na stronę i dokonać konwersji.
Marketing w mediach społecznościowych jest dla biznesu internetowego tym, czym plastik jest dla przemysłu opakowań spożywczych. Niezbędne! Projektant powinien mieć dostęp do platform mediów społecznościowych i mieć pewne wyobrażenie o tym, jak chciałbyś, aby były one prezentowane.
wiadomość sponsorowana
Proste i na uboczu, ale czy dostępne? Czy może z przodu, powyżej fałdy i oczywisty? Czy zamierzasz aktywnie rozwijać swoje sieci mediów społecznościowych i dzielić się z nimi treściami? Jeśli tak, upewnij się, że projektant wie o tym od samego początku.
Nawet jeśli jest tylko przybliżony szacunek na stole, jakość briefów projektanta musi dać jakieś wskazówki. Na koniec dnia wysokiej klasy projektanci wiedzą, co mogą zrobić w budżecie, prawda? Okres!
Jeśli są renomowane z solidnym portfolio, lub podszedłeś do nich z polecenia, a następnie być upfront i powiedzieć im, co trzeba i co pracujesz z.
Terminy, podobnie jak budżet, powinny być napisane DUŻYMI, DUŻYMI LITERAMI. Szczególnie jeśli termin jest naprawdę ważny. Czy jest? Bo jeśli nie to upewnij się, że projektant również o tym wie. Jak długo to za długo? Jakie są Twoje realistyczne oczekiwania?
Jeśli nie zrobiłeś żadnej analizy porównawczej rynku, może to być dość męczące. Ale, aby odnieść sukces, musisz zapłacić swoje należności. Twój cel: znaleźć co najmniej 3-5 stron internetowych, które absolutnie kochasz.
Pokaż je projektantowi, a następnie daj im znać, co lubisz w tych stronach i dlaczego. Nie wysyłaj im po prostu kilku przykładów i powiedz: "Chcę, żeby moja strona wyglądała tak jak ta".
Chodzi o to, aby znaleźć strony internetowe, które kochasz w zakresie projektowania, a następnie być w stanie jasno zakomunikować to swojemu projektantowi bardziej z ich perspektywy jako artysty. Rozwijają się na szczegółach, a nie pustych stwierdzeniach.
-
*Leslie Anglesey jest edukatorem, trenerem akademickim i współpracownikiem firmy piszącej EssayTigers.com. Możesz połączyć się z nią na Google+.
Ten artykuł został napisany przez Emelinę Spinelli. Możesz być najbardziej kreatywnym...
Czytaj więcejTen artykuł został napisany przez Gosię Zajdel. Silna obecność cyfrowa jest niezbędna do...
Czytaj więcejZapraszamy do zapoznania się z prognozą najważniejszych trendów w projektowaniu logo i...
Czytaj więcej