loader
Drukarnia internetowa

Jak sprzedawać spersonalizowane pakiety Direct Mail

Twoi klienci biznesowi i marketingowi wiedzą, że personalizacja jest ważna. W rzeczywistości, kampanie marketingowe zawierające personalizację zwiększają konwersję o 63%, a ponad trzy czwarte konsumentów twierdzi, że treści odnoszące się do ich osoby zwiększają szansę na zakup produktu lub usługi danej marki.

Problem polega na tym, że wielu marketerów myśląc "personalizacja" ma na myśli "e-mail", a nie "direct mail".

E-mail jest, co prawda, szybszy, tańszy i łatwiejszy do personalizacji. Ale nie tylko poczta bezpośrednia przebija pocztę elektroniczną pod względem wskaźnika odpowiedzi - 5,1% w przypadku poczty bezpośredniej i 0,6% w przypadku poczty elektronicznej - ale również technologia szybkiego druku atramentowego sprawia, że personalizacja poczty bezpośredniej jest osiągalna dla wielu firm. Wreszcie, direct mail ma wygląd, z którym nie może się równać poczta elektroniczna, co sprawia, że jest bardziej prawdopodobne, iż ominie ona osoby podejmujące decyzje.

Zaoferuj te korzyści swoim klientom z branży poligraficznej, a obaj na tym skorzystacie. Karen Weil, dyrektor ds. zaopatrzenia w firmie IWCO Direct świadczącej usługi z zakresu direct mail i marketingu bezpośredniego, radzi, jak pomóc klientom w tworzeniu spersonalizowanych pakietów direct mail, które przynoszą efekty.

Znaj swoje rzeczy

Aby przekonać klientów do spersonalizowanych przesyłek direct mail, drukarnia musi zrozumieć - i być w stanie przekazać - jak to działa i jak może zwiększyć sprzedaż dla klienta. "Główną zaletą technologii druku atramentowego w przypadku korespondencji bezpośredniej jest możliwość zapewnienia prawdziwie indywidualnego marketingu dzięki zmiennej i dynamicznej treści oraz optymalizacji rabatów pocztowych" - mówi Weil. "Druk ze zmiennymi danymi stanowi platformę, która umożliwia naszym klientom tworzenie wysoce ukierunkowanej, spersonalizowanej komunikacji".

Oferowanie statystyk dotyczących przewagi spersonalizowanych przesyłek direct mail nad e-mailami, takich jak statystyki i fakty, które przytoczyliśmy wcześniej, może również pomóc odwieść potencjalnych klientów od ich kampanii marketingowych skoncentrowanych na e-mailach.

Daj im cały pakiet

Firmy, które wykorzystują druk jako część swojej strategii omni-channel, mogą potrzebować pomocy w przygotowaniu części drukowanej kampanii. IWCO Direct często tworzy "pakiet" do samodzielnej wysyłki, który może potencjalnie zawierać szereg elementów, od formularzy po broszury. Elementy te są oparte na potrzebach klienta i często zawierają przykłady spersonalizowanych elementów, aby zaprezentować technologię.

Różnorodność technologii

Aby pomóc klientom uzyskać jak największy efekt z ich pakietów direct mail, IWCO Direct wykorzystuje mieszankę technik i technologii druku. Na przykład, pakiet może łączyć koperty o różnych kształtach, powłoki soft-touch, obrazowanie zmienne i wiele innych komponentów.

Testuj, testuj, testuj

Aby wiedzieć, jaka kombinacja komponentów, technologii druku i innych zapewni klientom najlepszy odzew, konieczne są testy. "Nieustannie testujemy rynek, aby sprawdzić, co się sprawdza, a co nie" - mówi Weil.

Wybierz odpowiedni papier

W przypadku korespondencji bezpośredniej kluczowy jest odpowiedni papier. "Obrobiony papier do drukarek atramentowych, którego używamy regularnie, pozwala nam zachować spójność i wydajność" - mówi Weil. Niejedna drukarnia dokonała złego wyboru i skończyła z przesyłkami reklamowymi, które nie dotarły do odbiorcy.

Dużą częścią wartości, jaką IWCO Direct wnosi do klientów, jest możliwość zarekomendowania najlepszego papieru dla ich spersonalizowanych projektów direct mail. "Klienci mogą myśleć, że wiedzą, jaki papier jest najlepszy" - mówi Weil. "Wykorzystujemy nasze doświadczenie, aby wiedzieć, jaka kombinacja najlepiej pasuje do sztuki i tego, co chcą przekazać. Podłoże, na którym znajduje się spersonalizowana wiadomość, musi odpowiadać oczekiwaniom klienta i konsumenta. Jest to jeden z wielu czynników wykorzystywanych do określenia, który produkt przyczyni się do sukcesu i wskaźnika odpowiedzi pakietu mailingowego."

Tags: Print Advocacy, Technologia Inkjet Production