loader
Drukarnia internetowa

Wybory i Direct Mail idą w parze

Direct mail jest jedną z pierwotnych form marketingu. Jej kadencja z łatwością przyćmiewa te z mediów społecznościowych czy reklam telewizyjnych, ale jej potencja przetrwała próbę czasu, szczególnie jeśli chodzi o wybory i direct mail. Można się zastanawiać, w jaki sposób direct mail pozostaje skuteczny w krajobrazie politycznym, który bardzo się zmienił na przestrzeni lat i dlaczego politycy i Amerykanie nadal na nim polegają. Oto kilka powodów, dla których można liczyć na ciągły popyt na direct mail.

Prawda w reklamie

Wraz z postępem technologicznym i rozwojem reklamy cyfrowej, rozwija się także fake news i targetowanie. Konsumenci otrzymują ukierunkowane reklamy i e-maile od supermarketów i sklepów odzieżowych, a polityka nie jest inna. Według Adweek, 70% obywateli USA ankietowanych nie chce być microtargeted przez kampanie polityczne poprzez reklamy cyfrowej, sentyment podzielony równo przez linie partyjne. Czują, że media społecznościowe sprzyjają fałszywych informacji i wolą unikać obszarów, w których mogą paść ofiarą wprowadzających w błąd reklam, takich jak Facebook, który nie sprawdza fakty polityczne reklamy. Konsumenci chcą spokoju, a przede wszystkim prawdy, która czasami przychodzi w formie koperty.

Głosuj na Direct Mail

Rok 2020 jest rokiem wyborczym, co oznacza, że politycy w całym kraju szukają najlepszego sposobu, aby złapać Cię za ucho i podzielić się swoim przesłaniem. Podczas gdy reklamy telewizyjne i znaki na podwórku prawdopodobnie będą jednymi z pierwszych przykładów, które przyjdą Ci na myśl, poczta bezpośrednia jest kluczową formą komunikacji, której nie należy pomijać. Tom Howard, Wiceprezes Domtar ds. Relacji z Rządem, mówi: "Wiemy, że lata wyborcze skutkują większą liczbą przesyłek marketingowych. Patrząc na kwartalne wahania w ilości przesyłek marketingowych, można zauważyć, że Poczta [i branża pocztowa (w tym papiernicza)] czerpie korzyści z przesyłek politycznych. Oczywiście, wysyłki polityczne nasilają się w latach wyborczych i jesteśmy optymistami, że rok 2020 przyniesie duże ilości przesyłek politycznych." Action Mailing, strona internetowa poświęcona kompleksowym rozwiązaniom marketingowym, informuje, że "w ostatnim badaniu wyborców zleconym przez United States Postal Service, odkryto, że 68% wszystkich ankietowanych wyborców zaliczyło direct mail do trzech najbardziej wiarygodnych form dotarcia do wyborców politycznych." Ranking ten plasuje direct mail wyżej niż telewizję, wizyty domowe, a nawet reklamę cyfrową. W direct mail jest prostota, która przemawia zarówno do wyborców, jak i kandydatów.

Liczby nie kłamią

Siła bezpośredniej korespondencji ma długą historię skuteczności i zasięgu. Więcej Amerykanów korzysta z niej i odpowiada na nią niż na e-mail, reklamy online czy media społecznościowe, a dane pokazują, że jest to prawda. Association of National Advertisers (ANA) we współpracy ze swoim oddziałem Data Marketing and Analytics (DMA) przeprowadziło badanie na temat doświadczeń klientów i benchmarków marketingowych. Badanie wykazało, że direct mail:

    jest drugim najczęściej wykorzystywanym medium, na równi z mediami społecznościowymi, przy czym 57% wszystkich ankietowanych uczestników badania zgłosiło korzystanie z poczty bezpośredniej ma najwyższy wskaźnik odpowiedzi spośród wszystkich mediów, wynoszący 9%, przy czym e-mail, płatne wyszukiwanie i media społecznościowe osiągają poziom 1%.

Jako konsumenci, reagujemy na direct mail i robimy to masowo. Chociaż krajobraz polityczny może być chaotyczny, direct mail jest niezawodnym kanałem, na którym wszyscy politycy polegają, aby zdobyć głosy. Dowiedz się więcej o potędze direct mail w najnowszym wydaniu magazynu Paper Matters.

Tags: Direct Mail Trendy i wskazówki