Fotoprezenty – pomysły na pamiątkowy podarunek
Zapewne nie uszło waszej uwadze, z jaką...
Mówi się, że wystarczy kilka sekund, by zrobić na kimś dobre bądź złe wrażenie. Wystarczy, że zrobimy coś nieodpowiedniego i możemy pożegnać się ze świetnym kontraktem czy współpracą. Wizytówka to jeden z elementów naszego wizerunku, który pozwala zrobić dobre pierwsze wrażenie.
Mijają lata, a my nadal musimy uczyć się, by odpowiednio dopasować ten sposób prezentacji do oczekiwań. To jeden z najważniejszych sposobów na wspieranie działań własnej firmy. Dlatego tak istotne jest, by stworzyć odpowiednią dla swojej firmy i branży. Jak dokonać wyboru? Oto 4 pytania i odpowiedzi, które Wam w tym pomogą.
W przypadku wizytówek biznesowych najbardziej popularnymi formatami są 90x50 oraz 85x55. Idealnie mieszczą się w portfelu czy kieszeni, dlatego z łatwością możemy trzymać je przy sobie podczas ważnych spotkań, ale także codziennych obowiązków. Przecież nigdy nie wiadomo, kiedy nadarzy się okazja, by wręczyć komuś jedną z nich. Kreatywność w tej kwestii lepiej pozostawić dla zawodów związanych z grafiką, reklamą, chociaż i im nie poleca się zbytniego szarżowania ze zmianami tradycji w kwestii formatów. Przecież chodzi także o praktyczność.
W przypadku wizytówek liczy się przede wszystkim jakość. Muszą być trwałe i wyraźne w każdej sytuacji, gdyż potencjalny klient wcale nie musi dbać o ich odpowiednie przetrzymywanie. Na co zatem zwrócić uwagę drukując wizytówki? Przede wszystkim na papier, z którego korzystamy. Najbardziej trwałe będą te wydrukowane na papierze kredowym o gramaturze minimum 350g.
Możesz także wykorzystać swoją kreatywność i dodać coś ekstra, korzystając z bardzo efektownego sposobu tworzenia wizytówek. Chodzi o wizytówki trójwarstwowe, czyli kaszerowane lub multiloft. Są dużo bardziej grube od tych tradycyjnych, przez co wyglądają wyjątkowo profesjonalne.
Uszlachetniane wizytówki świetnie prezentują się bardzo efektownie, zwłaszcza gdy projekt jest klasycznie prosty. Do tego typu projektów pasować będzie błyszcząca folia, natomiast do trochę bardziej skomplikowanych, kolorowych projektów, świetnym wyborem będzie matowa folia. Pamiętajmy, że wizytówka to nie tylko wygląd (i zawarte na niej informacje), ale także faktura, która jest bardzo istotna. Jeśli chcemy, by materiał był delikatny jak skórka brzoskwiniowa, pokryjmy ją folią soft touch. Uszlachetnianie ma 3 istotne zalety: poprawianie wyglądu, faktury, ale także trwałości. Warto o tym pamiętać.
Oczywiście, że tak! Oczywiście pod warunkiem, że wybierzemy dobrą e-drukarnię. Ma to wiele zalet - przede wszystkim możemy zlecić wykonanie wizytówki w każdej chwili, z każdego miejsca. Wystarczy tylko połączenie z Internetem. Dodatkowo ceny bardzo często są konkurencyjne. Tu jednak powinniśmy wziąć pod uwagę konkurencję, a także koszty dostawy, o ile nie są darmowe. Kolejnym plusem tego rozwiązania jest możliwość korzystania z bezpłatnych szablonów, które możemy dowolnie modyfikować. To często dużo bardziej opłacalny sposób tworzenia wizytówek.
Każdy lubi zwiększać swój profil, poprawiając swoją pozycję zawodową. Ale na pewno...
Czytaj więcejProfesjonalnie zaprojektowana wizytówka jest niezbędna do wywarcia długotrwałego, pozytywnego...
Czytaj więcejWizytówki są bardzo ważnym elementem wizerunku zarówno firmy, jak i osoby fizycznej. W ten...
Czytaj więcej