Fotoprezenty – pomysły na pamiątkowy podarunek
Zapewne nie uszło waszej uwadze, z jaką...
Zapraszamy do zapoznania się z prognozą najważniejszych trendów w projektowaniu logo i brandingu w 2017 roku. Kliknij tutaj, aby zapoznać się ze zaktualizowanym raportem trendów logo 2017.
Ważne jest również, aby pamiętać, że pomimo faktu, że trendy w projektowaniu zmieniają się z roku na rok (zobacz naszą prognozę na 2016 rok), podstawowa filozofia projektowania logo nigdy się nie zmienia, ponieważ są one tworzone nie tylko po to, aby pozostawić trwałe wrażenie na klientach, ale także przekazać przesłanie marki.
wiadomość sponsorowana
Kliknij, aby opublikować na Twitterze trendy w projektowaniu logo na 2017 rok.
Wraz z początkiem 2017 roku z niecierpliwością czekamy na nowy rok i mamy nadzieję, że przyniesie on ze sobą nowy kierunek projektowania logo. We współpracy z Designhill i badaniach przeprowadzonych z najlepszymi projektantami logo na całym świecie, oto najbardziej prawdopodobne trendy w projektowaniu logo na 2017 rok, które obejmują kilka nowych trendów, a niektóre z nich staną się bardziej popularne.
Od vintage po line art i odręczne rysunki po minimalizm - oto nasze przewidywania dotyczące najważniejszych trendów w projektowaniu logo w 2017 roku.
W branży, w której logotypy stają się odważne, spiętrzone i bardziej złożone, próbując się wyróżnić, często najprostsze projekty przyciągają wzrok, w szczególności dominujący na rynku trend "flat design".
W przypadku tej ewolucji "dosłownego minimalizmu" ważne jest, aby minimalistyczny projekt był zarówno praktyczny, jak i ukierunkowany na cel; celem logo jest natychmiastowe i absolutnie jasne poinformowanie klientów o tym, czym się zajmujesz. np. znaczenie jest w samym logo.
wiadomość sponsorowana
Te logo są dobrze odbierane przez potencjalnych klientów, ponieważ są łatwiejsze do zrozumienia, choć niekoniecznie oznacza to, że są lepsze.
Ręcznie rysowana grafika była popularna w 2016 roku i trend ten zyska jeszcze większą popularność w 2017 roku, ponieważ przekazuje autentyczność.
Szczególnie popularny w branży spożywczej i napojów, gdzie właściciele firm są zdeterminowani, aby zaprojektować firmę, która jest zarówno samorządna i ekskluzywna w stosunku do konkurencji, ale także nieszablonowa i szykowna.
Ręcznie rysowane logo emanuje ciepłem, wiarygodnością i charyzmą; trzy atrybuty, które są trudniejsze do uchwycenia przy użyciu projektowania wspomaganego komputerowo.
Patrząc na rok 2017, zwiększone wykorzystanie kolorów i tonów jest prawdopodobnym rozwinięciem tego trendu.
wiadomość sponsorowana
Logotypy z negatywną przestrzenią będą przełomowym trendem w 2017 roku, osiągając szczyt w 2016 roku.
Ten styl logo opiera się na podwójnym obrazie, w którym pozytywna i negatywna przestrzeń konkurują o uwagę widza. Pomyśl o logo NBC, w którym negatywna przestrzeń jest używana do stworzenia kultowego wizerunku pawia.
Trend logo line art, który po raz pierwszy nabrał tempa w 2015 roku, utrzymał swoją pozycję w branży i prawdopodobnie nadal będzie na szczycie w 2017 roku.
Trend ten wykorzystuje stałą grubość linii ze zintegrowanym tylko jednym jednolitym kolorem. Może być wykorzystywany przez marki, które chcą być zabawne, nowoczesne i wyluzowane. W przyszłości projektanci będą mieli wyjątkowe możliwości znalezienia kreatywnych sposobów wykorzystania negatywnych odstępów w swoich projektach graficznych.
Klienci mają silne emocje i wspomnienia związane z przeszłością, a logo w stylu vintage często przemawia do nich w sposób, w jaki nowoczesne nie będzie, grając na nostalgii.
Logo w stylu vintage może często przekazywać poczucie wiarygodności, a także poczucie łączności z użytkownikiem lub marką.
Jest to coś, na co wielu projektantów i klientów decyduje się dzisiaj, a w 2017 roku będzie to rosło. Słowo ostrzeżenia, logo w stylu vintage może często lekkomyślnie przedstawiać markę jako przestarzałą lub "tkwiącą w przeszłości". Jest to coś, co należy bardzo uważnie rozważyć podczas tworzenia projektu logo firmy, ponieważ takie podejście jest niezwykle destrukcyjne.
Są ludzie niechlujni i są ludzie schludni. Uwielbiamy jednych i drugich, ale jeśli trendy w logo i brandingu są jakąkolwiek wskazówką, nadszedł czas, aby zrobić miejsce dla czystości.
W ostatnich rebrandingach Mastercard i Airbnb, wizualnie zajęte logo zostały zastąpione usprawnionymi, prostymi projektami.
Najlepsze zostawiliśmy na koniec! Jednym z najbardziej ekscytujących trendów na naszym radarze jest branding, który wprowadza zarówno zmienność projektu logo w materiałach drukowanych, jak i animowane GIF-y internetowe, takie jak te poniżej dla Ta La Wa, Open View i Giant Owl Productions.
Zachęcamy do kliknięcia na infografikę trendów logo, aby wyświetlić ją w większym rozmiarze.
Źródło: JustCreative.com
wiadomość sponsorowana
Czy masz jakieś inne najlepsze trendy w projektowaniu logo do dodania?
-
Ten artykuł i infografika zostały stworzone przez DesignHill, firmę oferującą usługi projektowania logo.
Ten artykuł został napisany przez Emelinę Spinelli. Możesz być najbardziej kreatywnym...
Czytaj więcejTen artykuł został napisany przez Gosię Zajdel. Silna obecność cyfrowa jest niezbędna do...
Czytaj więcejTen artykuł został napisany przez Nicole Boyer. Ponieważ jesteśmy dziś tak przyzwyczajeni do...
Czytaj więcej