Fotoprezenty – pomysły na pamiątkowy podarunek
Zapewne nie uszło waszej uwadze, z jaką...
Ten artykuł został napisany przez Julie Ellis.
Content marketing działa, ale uruchomienie skutecznej kampanii content marketingowej może być trudne, jeśli brakuje funduszy, personelu lub czasu.
wiadomość sponsorowana
Na szczęście content marketing to zadanie, którego może podjąć się każdy. Trzeba tylko opracować strategię, która sprawdzi się w obecnej sytuacji. Jeśli jesteś zainteresowany content marketingiem, ale brakuje Ci czasu i zasobów, te 8 wskazówek zostało napisanych właśnie dla Ciebie.
Tworzenie treści to coś, co prawdopodobnie robisz już teraz. Jeśli udostępniasz treści z innych źródeł na Facebooku lub tweetujesz linki do artykułów, jesteś kuratorem treści. Nie można jednak po prostu rozpowszechniać treści i nazywać tego content marketingiem. Musisz dodać swój głos do tych treści. Musisz zająć stanowisko i dodać coś wartościowego do treści. Podczas kuratorowania treści bardzo ważne jest, aby podać odpowiednie źródło treści. Wreszcie, nigdy nie rozpowszechniaj treści bez pytania o opinie czytelników i obserwujących. Pamiętaj, że celem jest stworzenie interakcji i zaangażowania.
Jednym z głównych wyzwań stojących przed właścicielami firm, jeśli chodzi o content marketing, jest to, że nie mają oni zasobów ludzkich z czasem lub talentem do tworzenia oryginalnych treści, które mają potencjał, aby stać się wirusowe. Jeśli masz do czynienia z ograniczonymi zasobami, istnieje prawdopodobieństwo, że zatrudnienie pracownika w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin, który skupi się na pisaniu treści, nie jest możliwe. To, co jest możliwe, to skorzystanie z profesjonalnej usługi pisania, aby wykonać kilka zadań każdego miesiąca, takich jak pisanie postów na blogu i artykułów informacyjnych. W wielu przypadkach profesjonalni autorzy treści mogą również tworzyć treści oparte na obrazach, takie jak infografiki.
wiadomość sponsorowana
Na przykład, jeśli docelową grupą demograficzną są kobiety po czterdziestce o kreatywnych zainteresowaniach, może się okazać, że Facebook, Pinterest i WordPress są najlepszymi opcjami do promowania treści, ale marnujesz czas na Instagramie lub Tumblrze. Jeśli rozważasz użycie narzędzi premium do promocji treści, zastanów się dwa razy, chyba że jesteś absolutnie pewien zwrotu z inwestycji.
wiadomość sponsorowana
Oto kilka szybkich rzeczy, które sprawią, że ludzie będą czytać i udostępniać treści, które tworzysz:
-
O autorze: Będąc redaktorem naczelnym, Julie Ellis pisze w Premier Essay o edukacji, samodoskonaleniu, marketingu i psychologii. Dzięki osiągnięciom akademickim i tytułowi magistra dziennikarstwa może wspierać studentów poradami dotyczącymi pisania i edukacji. Śledź ją na Twitterze i Google+, aby dowiedzieć się więcej. Zdjęcie autorstwa:kora
Ten artykuł został napisany przez Emelinę Spinelli. Możesz być najbardziej kreatywnym...
Czytaj więcejTen artykuł został napisany przez Gosię Zajdel. Silna obecność cyfrowa jest niezbędna do...
Czytaj więcejZapraszamy do zapoznania się z prognozą najważniejszych trendów w projektowaniu logo i...
Czytaj więcej