Fotoprezenty – pomysły na pamiątkowy podarunek
Zapewne nie uszło waszej uwadze, z jaką...
Istnieje miliard różnych t-shirtów, które możesz mieć wydrukowane dla swojej firmy. Jeśli rozważasz zamówienie na zamówienie, pomyśl o następujących 10 elementach, które pomogą zawęzić dokładnie to, co najlepiej zaspokoi Twoje potrzeby:
Czy to jest koszulka wyprzedażowa, żeby promować swój biznes? Czy ta koszulka będzie noszona przez pracowników jako mundur? Czy t-shirt będzie sprzedawany w sprzedaży detalicznej? Cel ubioru jest czynnikiem decydującym dla wielu decyzji w dół linii, w tym odzieży i ile chcesz wydać.
Czy mężczyźni, kobiety, czy oboje będą mieli na sobie te koszule? Czy mają mniej niż 18 lat? Ponad 40? Demografia osoby noszącej tę koszulę będzie miała wpływ na decyzje od rodzaju sztuki do koloru koszulki.
Jaki obraz ma przekazać koszulka? Współczesny i czysty? Dziki i zabawny? Powierzchowny przekaz przekazywany przez koszulkę powinien reprezentować Twoją firmę i rodzaj oferowanych przez Ciebie produktów.
Jak i w jakim stopniu twoja konkretna marka powinna być reprezentowana na koszulce? Rozmiar i umiejscowienie tożsamości Twojej marki zależy od stopnia rozpoznawalności nazwy odpowiedniej dla celu ubioru.
Czy trwałość jest twoją najważniejszą troską o niestandardowe koszulki? Być może zrównoważony rozwój jest Twoim priorytetem numer jeden. Wybór tkaniny jest podstawą właściwego procesu nadruku koszulki.
Czy ta koszulka jest na konkretną imprezę? Czy ta impreza jest oddalona o mniej niż tydzień? Niektóre procesy drukowania trwają dłużej niż inne i mogą wymagać dłuższego czasu realizacji. Jest to ważny czynnik przy rozważaniu niestandardowego zamówienia na t-shirt dla Twojej firmy.
Czy te koszule będą noszone w sytuacjach dużego zużycia? Czy nadrukowane herbaty będą często prane? Niektóre sploty są silniejsze od innych i jest to na pewno czynnik, który będziesz chciał wziąć pod uwagę.
Jesteś artystą? Czy ma pan artystę do pracy? Być może wystarczy proste składanie czcionek. Każdy sklep będzie posiadał wytyczne dotyczące składania prac artystycznych.
Masz tylko małą działkę na swoje koszulki z nadrukiem, czy niebo jest limitem? Każdy etap posiadania koszulki z nadrukiem będzie miał dobrą, lepszą i najlepszą opcję.
Czy jest to jednorazowe zamówienie specjalne, czy też przewidujesz zamawianie większej ilości takich samych lub podobnych trójników w przyszłości? W większości przypadków można zaoszczędzić pieniądze, zamawiając większe ilości. Odrobina wstępnego planowania może pomóc Ci zaoszczędzić sporo pieniędzy!
Ten artykuł został napisany przez Emelinę Spinelli. Możesz być najbardziej kreatywnym...
Czytaj więcejTen artykuł został napisany przez Gosię Zajdel. Silna obecność cyfrowa jest niezbędna do...
Czytaj więcejZapraszamy do zapoznania się z prognozą najważniejszych trendów w projektowaniu logo i...
Czytaj więcej