loader
Poradniki i ciekawostki

Logotypy z ukrytym uśmiechem

Z tak wieloma chwytliwymi i atrakcyjnymi logo, które oglądamy na co dzień, czy kiedykolwiek zastanawialiście się, czy logo ma gdzieś ukryty uśmiech lub czy uznaliście, że jest atrakcyjne, co czyni je tak atrakcyjnym? Z przeprowadzonych badań wynika, że istnieje co najmniej pięćdziesiąt różnych sposobów, w jaki człowiek uśmiecha się regularnie, a większość z nich jest również łatwo zauważalna.

W związku z tym większość projektantów logo poszła do przodu i wprowadziła uśmiech do urządzenia. Aby mieć lepszy pomysł, należy rozważyć użycie 'emojis', który jest tylko zbiorem różnych buziek używanych obecnie w wiadomościach tekstowych i e-mailach. Podczas gdy układ emotikon pozostaje ten sam, żółte buźki, jedynym aspektem wyróżniającym ich różnorodność jest użycie zakrzywionej linii lub innego kształtu do określenia różnych wyrażeń, które mogą być łatwo zrozumiałe dla osoby oglądającej. Prosta, zakrzywiona linia oznacza wiele rzeczy, które zawsze pozostawiają pozytywne wrażenie wśród klientów.

Ogólnie rzecz biorąc, większość logo jest zaprojektowana tak, aby niosła przesłanie, które może być postrzegane jako odzwierciedlenie ich "marki" lub obszaru działalności i jaki wpływ chcą pozostawić na ludzi, którzy je oglądają. Projektanci logo biorą pod uwagę różne aspekty przed jego zaprojektowaniem, takie jak charakter działalności, sposób, w jaki chcą, aby klienci postrzegali wizerunek ich marki lub do czego firma jest popularna itp. Rozważmy przypadek popularnego sklepu e-commerce Amazon. Weźmy pod uwagę przypadek popularnego sklepu internetowego, Amazon. Krzywa w logo National Express symbolizuje, że zabierają Cię z jednego miejsca do drugiego. Jednakże, logo Argos daje jasny przekaz podstawowych emocji i wartości, których firma się trzyma. Pełna krzywa w logo firmy przemawia w dużej mierze do mas, gdyż wydaje się być przyjazna i przyjazna wraz z wizerunkiem firmy, która zawsze z dużym zaufaniem trzyma się oferowanych produktów i usług.

Głównym założeniem krzywej w logo jest to, że wydaje się ono podświadomie być uśmiechem, który jest przyjazny i w pierwszej kolejności wita lub przyciąga klientów do nich, a także zapewnia, że widzowie mają wpływ i pozytywny wizerunek firmy. Uśmiech zawsze podobał się ludziom. Możesz sobie wyobrazić siebie w nieznanym kraju, gdzie uśmiechasz się do nieznanej osoby, a to w sumie zmienia się w ciepłą i przyjazną nutę i nikt nie zostawiłby takich uśmiechów niezauważony lub nieświadomy. Firmy mają takie logo, pamiętając o tym, że przyciągałoby ono i uszczęśliwiało ich klientów, co sprawiłoby, że byliby bardzo atrakcyjni dla firmy. To sprawiłoby, że firma byłaby bardzo popularna i wzbudziłaby apetyt wśród ludzi, którym zdarzyło się spojrzeć na jej logo.