loader
Drukarnia internetowa

Sunbrella - Rolety do banerów, papierowe

Ponieważ jesteśmy zalewani coraz większą ilością reklam każdego dnia, a konsumenci stają się "ślepi na banery", wiele firm zwraca się w stronę papieru, aby oddzielić się od reszty, ale dlaczego? Branding jest wszędzie; jest w naszych telefonach, w naszych uszach, a w restauracjach takich jak BurgerFi, jest nawet na naszym jedzeniu. Żyjemy w czasach, w których każdy ma swoją markę; od dużych marek odzieżowych, przez młodych YouTuberów, po blogerów prowadzących dom.

W rezultacie, społeczeństwo przystosowało się do wyłączania reklam i wpuszczania tylko prawdziwych treści, co sprawiło, że autentyczność stała się ważniejsza niż kiedykolwiek. Według StopAdBlog, strony internetowej poświęconej zmniejszeniu liczby reklam, które widzi ogół społeczeństwa, przeciętny człowiek jest narażony na kontakt z około 5 000 reklam dziennie. Powołują się na New York Times i opierają się na swoich badaniach z 2007 roku, sugerując, że jest prawdopodobne, że liczba reklam, które widzimy każdego dnia tylko wzrosła. Doprowadziło to do konsumentów strojenie się masowego komunikowania i cookie-cutter reklamy, podczas gdy marki odkrywają, że to, co mówią jest tak samo ważne, jak to, jak mówią.

Niektóre marki korzystają z różnych mediów, aby udowodnić swoją legitymację i od tego czasu zdali sobie sprawę z wartości umieszczania coś fizycznego z powrotem w rękach swoich konsumentów, inni są jeszcze dalej, po odkryciu korzyści z umieszczenia ich marki na papierze.

Aby wyróżnić się z tłumu, rozpoznawalność marki jest kluczowa - musi być szybka i wywierać wrażenie, w przeciwnym razie ryzykujesz utratę klientów na rzecz konkurencji lub bycie odfiltrowanym przez ślepy baner. Ci, którzy wybierają papier jako rozwiązanie, zdali sobie sprawę, że nie tylko może on przekazywać wszystkie pożądane komunikaty wizualne, ale może również dodawać więcej informacji poprzez dotyk i fakturę, dzięki czemu budowanie marki może być jeszcze bardziej celowe i skuteczne. Sunbrella, lider w branży tkanin obiciowych do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych, wierzy w moc papieru. Jak mówi rzeczniczka firmy Stephanie Cizinsky, Sunbrella przyjrzała się swojej marce i zdecydowała, że chce zrobić kilka rzeczy:

    Poprawić jej wygląd, styl i nastrój Sprawić, by produkt był bardziej zrozumiały dla konsumentów Wyróżnić się na rynku poprzez wyróżnienie się i wywołanie pożądania

Są to cele, które marki i reklamodawcy realizują od wieków za pomocą niezliczonych środków, ale Sumbrella wybrała papier, ponieważ "Papier jest tak dotykowym doświadczeniem. Powodem, dla którego jest to dla nas tak interesujące, jeśli chodzi o papier i wybór materiałów, których używamy, jest to, że jesteśmy firmą tekstylną. Tak więc dotyk, dotyk dłoni, nazywamy to ręką tkaniny, jest niezwykle ważny dla naszych klientów. Jeśli więc podnosimy rangę marki i nie używamy papieru, który wywołuje tego rodzaju wrażenia dotykowe. Nie oddajemy sprawiedliwości produktowi, jakim jest tkanina. Ponieważ jest to doświadczenie dotykowe, a wybór tkaniny, która ma być umieszczona na meblach, jest tak przyjemny. Istnieje więc między nimi związek, który moim zdaniem jest bardzo ważny do przekazania w tworzonych przez nas pracach."

Pomimo wcześniejszego sukcesu i pozycji w branży, wybrali niepowlekany papier, aby jeszcze bardziej podnieść rangę swojej marki. Sunbrella rozwija swoją tożsamość, tworząc wrażenia dotykowe, które przywołują jej nazwę za każdym razem, gdy bierzemy ją do ręki. Firma wiedziała, że potrzebuje nośnika, który zapewni wrażenia, a nie reklamę, a badania doprowadziły ich do papieru niepowlekanego.

Odkrycie, co papier może zrobić dla Ciebie i Twojej marki, może być tym, co wyróżni Cię z tłumu i zapewni Ci łatwo rozpoznawalną tożsamość, która pomoże Twojej marce wyznaczać trendy, a Twojemu przekazowi - rozprzestrzeniać się. Podczas gdy Stephanie i reszta Sunbrella używają papieru, aby podkreślić i opowiedzieć o swoich tkaninach, zastosowania papieru dla marki mogą być zastosowane w każdej branży. Podczas gdy coraz więcej konsumentów staje się niewidomymi na banery, są oni również coraz bardziej gotowi na papier, ponieważ szukają dotykowych i rzeczywistych doświadczeń w świecie reklam.

Branding w 2020 roku i później będzie opierał się na szczegółach i nie pomijał opcji, która może dać ci krok do przodu, zwłaszcza tak wpływowej jak papier.

Tagi: Brand Spotlight, Paper Matters