Fotoprezenty – pomysły na pamiątkowy podarunek
Zapewne nie uszło waszej uwadze, z jaką...
Jeśli jesteś zaangażowany w tworzenie projektu lub strategii marketingowej dla luksusowej marki, dodanie elementu druku jest koniecznością. I nie jest to tylko opinia "papierowego człowieka" - to nauka. Konkretny termin to "haptyka", która jest definiowana jako nauka o dotyku. Ludzie są tak zaprogramowani, aby zwracać uwagę i reagować na dotyk, a namacalna natura druku przyciąga uwagę i generuje poczucie władzy, większe zaangażowanie emocjonalne i przyjemność. Jak wykazały liczne badania przeprowadzone przez takie organizacje, jak Canada Post i Temple University (dla USPS), prawdopodobieństwo zapamiętania marki jest większe w przypadku druku z tego samego powodu. Wszystkie te cechy są szczególnie pożądane, jeśli celem jest promocja marki luksusowej.
Nie myśl jednak, że musisz przepłacać, aby zilustrować luksus w druku. Podczas gdy duże druki z wieloma atramentami i technikami post-press z pewnością przykują uwagę każdego odbiorcy, jest absolutnie możliwe osiągnięcie poczucia luksusu w druku bez wydawania fortuny.
Kluczem do tego jest pamiętanie o odbiorcach i podejście do drukowanych materiałów pod kątem strategicznym. Pamiętaj o tych sześciu wskazówkach, a Twoje materiały drukowane będą na najlepszej drodze do osiągnięcia wysokiego statusu Twojej marki.
6 wskazówek, jak osiągnąć luksus w druku bez nadwyrężania budżetu
Papiery niepowlekane mają bardzo ciepły i przyjemny w dotyku charakter, który wielu uważa za luksusowy. Jeśli używasz papieru powlekanego, przekazanie uczucia luksusu może być tak proste, jak przejście na papier niepowlekany w przypadku Twoich najważniejszych projektów. Jeśli wybierzesz wysokiej jakości papier niepowlekany (np. Cougar lub Lynx), możesz oczekiwać żywych kolorów i wyraźnych szczegółów obrazu. Obie marki oferują obecnie trzy rodzaje wykończenia (gładkie, super gładkie i welinowe) oraz wiele opcji druku cyfrowego, dzięki czemu możesz jeszcze bardziej wzmocnić swój przekaz i projekt. To jest haptyka w pracy!
Jedna uwaga - papier jest wyceniany według gramatury, więc używanie papieru o wysokiej gramaturze może prowadzić do znacznych inwestycji, jeśli drukujesz wiele stron lub duże ilości. Aby nadal korzystać z luksusu i wrażenia, jakie daje papier o wysokiej gramaturze, rozważ wybór okładki o wysokiej gramaturze i lżejszej gramatury tekstu na stronach wewnętrznych.
Nawet jeśli sesja zdjęciowa nie jest w Twoim budżecie, postaraj się wybrać fotografię stockową, która charakteryzuje się doskonałą szczegółowością, żywymi kolorami i realistycznymi odcieniami skóry. Podczas gdy mocno stylizowane obrazy mogą wyglądać atrakcyjnie same w sobie, mogą one potencjalnie odciągnąć uwagę od przekazu i marki, gdy zostaną umieszczone w układzie graficznym.
Księga 25-lecia Sterling Collection VML to tylko jeden z przykładów kreatywnych możliwości druku cyfrowego. Przeczytaj post Seen by the Spec Rep - Astonishing New Digital Print Techniques i przygotuj się na zdumienie!
Spróbuj obejrzeć ten film na stronie www.youtube.com, lub włącz JavaScript, jeśli jest wyłączony w Twojej przeglądarce.
W dzisiejszym ogromnym morzu opcji marketingowych, druk jest nadal podstawowym medium przekazującym poczucie jakości, atrakcyjności, ekskluzywności i statusu. A dzięki kreatywności, skupieniu i współpracy z drukarnią, poczucie luksusu może być w zasięgu Twojej następnej drukowanej pracy - niezależnie od budżetu.
Aby doświadczyć Cougar - Luksus w zasięgu ręki, poproś o bezpłatną próbkę druku. Ilość ograniczona.
Powiązane blogi:
Designing for Print, autorstwa Mariny Joyce, zawiera wszystkie informacje potrzebne do...
Czytaj więcejKrótko bezpośredniego wyszukiwania dla "drukowanie" w Twojej okolicy, konkretnego produktu lub...
Czytaj więcejCo jest lepsze dla środowiska: papier z recyklingu czy certyfikowany papier z pierwszego...
Czytaj więcej