loader
Drukarnia internetowa

6 sposobów na osiągnięcie luksusu w druku bez nadwyrężania budżetu

Jeśli jesteś zaangażowany w tworzenie projektu lub strategii marketingowej dla luksusowej marki, dodanie elementu druku jest koniecznością. I nie jest to tylko opinia "papierowego człowieka" - to nauka. Konkretny termin to "haptyka", która jest definiowana jako nauka o dotyku. Ludzie są tak zaprogramowani, aby zwracać uwagę i reagować na dotyk, a namacalna natura druku przyciąga uwagę i generuje poczucie władzy, większe zaangażowanie emocjonalne i przyjemność. Jak wykazały liczne badania przeprowadzone przez takie organizacje, jak Canada Post i Temple University (dla USPS), prawdopodobieństwo zapamiętania marki jest większe w przypadku druku z tego samego powodu. Wszystkie te cechy są szczególnie pożądane, jeśli celem jest promocja marki luksusowej.

Nie myśl jednak, że musisz przepłacać, aby zilustrować luksus w druku. Podczas gdy duże druki z wieloma atramentami i technikami post-press z pewnością przykują uwagę każdego odbiorcy, jest absolutnie możliwe osiągnięcie poczucia luksusu w druku bez wydawania fortuny.

Kluczem do tego jest pamiętanie o odbiorcach i podejście do drukowanych materiałów pod kątem strategicznym. Pamiętaj o tych sześciu wskazówkach, a Twoje materiały drukowane będą na najlepszej drodze do osiągnięcia wysokiego statusu Twojej marki.

6 wskazówek, jak osiągnąć luksus w druku bez nadwyrężania budżetu

    Wybierz papier, który wzmocni Twoją historię i przekaz. Papier jest płótnem, które nie tylko ożywia Twoje projekty, ale także zapewnia wrażenia dotykowe, które podświadomie przekazują wiadomość odbiorcy. Jeśli jesteś nowy w świecie papieru, lekturą obowiązkową jest Coated vs. Uncoated Paper - When to Use Which autorstwa Jill DiNicolantinio. Blog ten stanowi doskonały przegląd kluczowych różnic pomiędzy papierem powlekanym i niepowlekanym, w tym walorów estetycznych i oczekiwanych rezultatów druku.

Papiery niepowlekane mają bardzo ciepły i przyjemny w dotyku charakter, który wielu uważa za luksusowy. Jeśli używasz papieru powlekanego, przekazanie uczucia luksusu może być tak proste, jak przejście na papier niepowlekany w przypadku Twoich najważniejszych projektów. Jeśli wybierzesz wysokiej jakości papier niepowlekany (np. Cougar lub Lynx), możesz oczekiwać żywych kolorów i wyraźnych szczegółów obrazu. Obie marki oferują obecnie trzy rodzaje wykończenia (gładkie, super gładkie i welinowe) oraz wiele opcji druku cyfrowego, dzięki czemu możesz jeszcze bardziej wzmocnić swój przekaz i projekt. To jest haptyka w pracy!

    Dawaj ciężki sprzęt! Pomyśl o swojej pierwszej reakcji, gdy ktoś wręcza Ci swoją wizytówkę wydrukowaną na papierze o wysokiej gramaturze - natychmiastową reakcją większości ludzi jest niezaprzeczalny efekt WOW. Papier o dużej gramaturze daje niezaprzeczalne poczucie ważności i statusu, a uczucie to jest często przenoszone na markę lub osobę, którą reprezentuje wydrukowany element. Nasza marka Cougar® oferuje wiele opcji papieru o wysokiej gramaturze - w tym okładkę 110 lb., wiele opcji jednowarstwowej okładki 130 lb. (w tym Cougar Digital Color Copy) oraz 160 lb. podwójnej grubości okładki. Aby przekonać się o tych opcjach gramaturowych na własnej skórze, zamów już dziś promocję Unleash Cougar.

Jedna uwaga - papier jest wyceniany według gramatury, więc używanie papieru o wysokiej gramaturze może prowadzić do znacznych inwestycji, jeśli drukujesz wiele stron lub duże ilości. Aby nadal korzystać z luksusu i wrażenia, jakie daje papier o wysokiej gramaturze, rozważ wybór okładki o wysokiej gramaturze i lżejszej gramatury tekstu na stronach wewnętrznych.

    Zachowaj najwyższą dyskrecję przy wyborze zdjęć. Pomyśl o drukowanych materiałach luksusowych marek, które kochasz. A teraz pomyśl o zdjęciach, które się na nich znajdują. Większość z nich zawiera niestandardowe zdjęcia z uderzającymi szczegółami z sesji zdjęciowych, które zostały stworzone specjalnie dla danej marki. W wielu przypadkach, obraz opowiada historię i wywołuje uczucia w drukowanym materiale bardziej niż słowa.

Nawet jeśli sesja zdjęciowa nie jest w Twoim budżecie, postaraj się wybrać fotografię stockową, która charakteryzuje się doskonałą szczegółowością, żywymi kolorami i realistycznymi odcieniami skóry. Podczas gdy mocno stylizowane obrazy mogą wyglądać atrakcyjnie same w sobie, mogą one potencjalnie odciągnąć uwagę od przekazu i marki, gdy zostaną umieszczone w układzie graficznym.

    Postępuj strategicznie z technikami post-press. Nie odrzucaj technik post-press jako wykraczających poza Twój budżet, zanim nie porozmawiasz z drukarnią. Wielkość powierzchni folii, na przykład, jest jednym z głównych czynników wpływających na koszt. Następnym razem, gdy chcesz przekazać luksus w budżecie, współpracuj z drukarnią, aby wymyślić najlepsze rozwiązanie, aby wygenerować największy wpływ na swoje pieniądze. Rozmiar ma znaczenie. Jest to szczególnie prawdziwe, jeśli wysyłasz mailing. Mogę sobie przypomnieć niezliczone przypadki, w których projektant graficzny zapłacił najwyższą uwagę na papier, metoda drukowania, itp. w celu utrzymania kosztów w dół tylko mieć budżet wysadzony w powietrze z kosztami wysyłki. Proszę, proszę, proszę nie czekaj do końca projektu zanim pomyślisz o mailingu! Pamiętaj o kosztach wysyłki już na początku projektu, rozważając rozmiar, wagę itp. i pozostań w kontakcie ze swoim operatorem pocztowym, aby upewnić się, że Twój projekt zmieści się w budżecie przeznaczonym na wysyłkę. Aby uzyskać dokładny zarys różnych typów korespondencji bezpośredniej (i wiele innych fascynujących wskazówek), polecam zamówić egzemplarz książki Designing For Print autorstwa Mariny Joyce. Nie lekceważ druku cyfrowego. Wciąż myślisz o druku cyfrowym tylko jako o opcji, jeśli chcesz tanio wydrukować niewielką ilość prac? Jeśli tak, to jesteś daleko w tyle! Podczas gdy druk cyfrowy jest nadal świetną opcją dla niskich nakładów, widzimy coraz więcej kreatywnych, którzy używają go jako opcji dla ekskluzywnych i wysoko postawionych projektów. Świetny przykład można zobaczyć na poniższym filmie i w ostatnim Gallery Spotlight: Księga 25-lecia Sterling Collection VML. Przednia okładka z błyszczącą srebrną folią i wewnętrzne strony wydrukowane na papierze 65 LB. Cougar (charakteryzującym się żywymi kolorami i krystalicznie czystym odwzorowaniem, którego każdy kreatywny oczekuje od tej elitarnej marki papieru), ten egzemplarz zdecydowanie robi wrażenie. A biorąc pod uwagę, że praca została wydrukowana cyfrowo na HP Indigo 7600, jest to prawdziwy dowód na to, jak daleko zaszedł druk cyfrowy.

Księga 25-lecia Sterling Collection VML to tylko jeden z przykładów kreatywnych możliwości druku cyfrowego. Przeczytaj post Seen by the Spec Rep - Astonishing New Digital Print Techniques i przygotuj się na zdumienie!

Spróbuj obejrzeć ten film na stronie www.youtube.com, lub włącz JavaScript, jeśli jest wyłączony w Twojej przeglądarce.

W dzisiejszym ogromnym morzu opcji marketingowych, druk jest nadal podstawowym medium przekazującym poczucie jakości, atrakcyjności, ekskluzywności i statusu. A dzięki kreatywności, skupieniu i współpracy z drukarnią, poczucie luksusu może być w zasięgu Twojej następnej drukowanej pracy - niezależnie od budżetu.

Aby doświadczyć Cougar - Luksus w zasięgu ręki, poproś o bezpłatną próbkę druku. Ilość ograniczona.

Powiązane blogi:

    5 powodów, dla których warto pokochać Cougar Digital Color Copy Poznaj Lynx - 3 wskazówki, jak zmienić zwykły druk w WOW! 5 wskazówek jak ocenić swoje dzieło na papierze niepowlekanym
Tagi: Trendy i wskazówki dotyczące druku