Fotoprezenty – pomysły na pamiątkowy podarunek
Zapewne nie uszło waszej uwadze, z jaką...
Przedsiębiorstwa powinny zawsze dążyć do stworzenia bezpiecznego środowiska dla swoich konsumentów i członków zespołu, szczególnie w tych niepewnych czasach. Firmy mogą nadal prowadzić swoją działalność, jednocześnie odgrywając swoją rolę w ograniczaniu rozprzestrzeniania się chorób, stosując się do tych dwóch łatwych działań.
1. Używać dobrze widocznych wskaźników na podłodze
Zdystansowanie społeczne odegrało istotną rolę w zmniejszaniu szans na zanieczyszczenie, dlatego też wszystkie przedsiębiorstwa powinny zapewnić swoim klientom wizualną referencję, która określa i egzekwuje odpowiedni dystans.
Firmy mogą korzystać z grafiki podłogowej, aby pokazać dostępne sloty w linii, rozstawiając każdą grafikę co najmniej sześć stóp od drugiej, aby utrzymać konsumentów w separacji i bezpieczeństwie. Organizacje mogą nawet korzystać z usług drukarskich w celu stworzenia grafiki podłogowej, która jest zgodna z wizualną estetyką marki, np. poprzez zastosowanie kombinacji kolorów stosowanych w logo lub reklamach z przeszłości.
2. Jasne komunikowanie informacji z konsumentami
Przedsiębiorstwa muszą mieć jasność co do wszelkich odchyleń od typowej działalności z powodu wpływu obecnej sytuacji. Korporacje mogą wykorzystywać firmy poligraficzne do tworzenia znaków, które pomagają informować konsumentów o nowych zmianach w polityce, w tym o zmianach w godzinach pracy, pojemności klientów i dostępnych alternatywach dla zakupów w sklepie.
Wyświetlacze takie jak znaki A-frame i winylowe banery mogą być umieszczone na zewnątrz firmy w pobliżu chodników i ulic, pozwalając ludziom dostrzec i zrozumieć zmiany, jakich dokonuje firma. Znaki te pomogą pokazać klientom, że firma nadal działa i będą edukować konsumentów na temat najlepszej metody dokonywania zakupów od firmy.
Z tak wieloma chwytliwymi i atrakcyjnymi logo, które oglądamy na co dzień, czy kiedykolwiek...
Czytaj więcejJeśli Twoja firma ma zamiar konkurować, musisz na bieżąco aktualizować swoją markę, nie...
Czytaj więcejW tej chwili jesteśmy w trakcie zmiany marki i muszę powiedzieć, że nie jest to łatwe. Od...
Czytaj więcej