Fotoprezenty – pomysły na pamiątkowy podarunek
Zapewne nie uszło waszej uwadze, z jaką...
Badania wykazały, że zarówno reklama drukowana, jak i cyfrowa odgrywają ważną rolę w oddziaływaniu na konsumentów na ich drodze do zakupu. Konkretnie, 53 procent konsumentów, a 70 procent rodziców, dowiedzieć się o lokalnych działaniach i wydarzeniach za pośrednictwem direct mail reklam i informacji. Prawie 60 procent konsumentów - i 77 procent rodziców i tysiącletnich rodziców - stwierdziło, że często szukają w Internecie rozrywkowych pomysłów i zniżek. Po obejrzeniu interesującej reklamy telewizyjnej dotyczącej aktywności rozrywkowej lub lokalizacji, ponad połowa (55 procent) konsumentów szuka kuponu lub zniżki, co w przypadku rodziców z rocznicy tysiąclecia wzrasta do 78 procent. Jeśli chodzi o podróże, 43% konsumentów zarezerwuje wycieczkę lub przeprowadzi badania w miejscu docelowym po obejrzeniu przesyłki pocztowej, a 41% dokona zakupu za pośrednictwem poczty elektronicznej lub reklamy cyfrowej.
"Dzięki Prosper Insights & Analytics, który stwierdził, że co piąty konsument planuje duże podróże wakacyjne w ciągu najbliższych sześciu miesięcy, marki turystyczne i rozrywkowe mają dużą szansę na uchwycenie tych konsumentów podczas ich podróży planistycznych i badawczych," powiedział Curtis Tingle, Dyrektor Marketingu, Valassis. "Oprócz dużych biletów, konsumenci planują także wycieczki do kina, na koncerty czy do kasyn. Znając preferencje kupujących i angażując się w nie zarówno za pośrednictwem reklamy drukowanej, jak i cyfrowej, marki mogą dotrzeć przed swoją grupą docelową - od świadomości po aktywację".
Aby reklamodawcy mogli skutecznie przyciągnąć uwagę konsumentów za pośrednictwem kanałów drukowanych i cyfrowych podczas planowania rozrywki i podróży, powinni wziąć pod uwagę następujące preferencje i zachowania konsumentów:
Podejścia do planowania różnią się w zależności od aktywności i etapu życia. Boomerzy mają tendencję do planowania wcześniej, podczas gdy rodzice i rodzice tysiąclecia zazwyczaj przyjmują bardziej krótkoterminowe podejście. W przypadku płatnego koncertu większość ludzi zaczyna z tygodniowym lub miesięcznym wyprzedzeniem. Prawie połowa (48%) planuje co najmniej jeden miesiąc do przodu, ale ponownie widzimy wyjątkowy podział ze względu na publiczność - 69% osób w okresie boomu planuje miesiąc do przodu, podczas gdy tylko 29% rodziców na tysiąclecie się zgadza. Z drugiej strony, filmy są znacznie bardziej spontaniczne; 91 procent konsumentów, którzy przychodzą do kina, planuje z tygodniowym lub mniejszym wyprzedzeniem. W przypadku wyjazdów zagranicznych i zagranicznych, ponad połowa konsumentów twierdzi, że planuje z ponad dwumiesięcznym wyprzedzeniem. Bliskość ma znaczenie - konsumenci nie zawsze są skłonni do pokonywania odległości. Konsumenci podróżują mniej niż dwie godziny, aby uczestniczyć w większości imprez rozrywkowych. Tylko 16 procent osób odwiedzających park rozrywki/wody/mechaniki jest skłonnych jechać ponad cztery godziny - z jednym haczykiem: noclegiem. Jedna czwarta konsumentów jest skłonna jechać mniej niż 30 minut, aby odwiedzić kasyno lub teatr na żywo. Poszukiwacze podróży mają wiele możliwości, jeśli chodzi o miejsca, które wyszukują i rezerwują. Gdzie prowadzą badania: 59 procent konsumentów odwiedza bezpośrednio strony internetowe hoteli, linii lotniczych, parków, itp. Połowa z nich bada strony internetowe dotyczące planowania podróży, takie jak TripAdvisor, Kayak, Expedia i Travelocity. Tam, gdzie dokonują rezerwacji: Wśród konsumentów, którzy rezerwowali podróże, zazwyczaj robili to bezpośrednio na stronach internetowych hoteli, linii lotniczych i parków rozrywki, jednak strony planowania podróży były częściej wykorzystywane przy rezerwacji rejsu.Ogólnie rzecz biorąc, boomerzy wydają się faworyzować bezpośrednie rezerwacje; rodzice i tysiąclecia są mniej skłonni do dokonywania bezpośrednich rezerwacji.
O studium
Badanie Valassis Awareness-to-Activation Study jest trwającym badaniem realizowanym wspólnie z The NPD Group, Inc., globalną firmą zajmującą się badaniem rynku. Próba została pozyskana za pomocą ankiety internetowej, a wszyscy uczestnicy mieli co najmniej 18 lat i mieszkali w sąsiadujących Stanach Zjednoczonych. Corocznie badane jest około 10 000 respondentów. Konkretne dane zawarte w niniejszym raporcie pochodzą z fali badawczej obejmującej okres od 1 czerwca 2018 r. do 24 lipca 2018 r. i obejmują ponad 1700 respondentów oraz są wyważone pod względem wieku i płci do profili demograficznych w ramach spisu powszechnego w Stanach Zjednoczonych.
Ten artykuł został napisany przez Emelinę Spinelli. Możesz być najbardziej kreatywnym...
Czytaj więcejTen artykuł został napisany przez Gosię Zajdel. Silna obecność cyfrowa jest niezbędna do...
Czytaj więcejZapraszamy do zapoznania się z prognozą najważniejszych trendów w projektowaniu logo i...
Czytaj więcej