loader
Poradniki i ciekawostki

Wpływ druku i reklamy cyfrowej

Badania wykazały, że zarówno reklama drukowana, jak i cyfrowa odgrywają ważną rolę w oddziaływaniu na konsumentów na ich drodze do zakupu. Konkretnie, 53 procent konsumentów, a 70 procent rodziców, dowiedzieć się o lokalnych działaniach i wydarzeniach za pośrednictwem direct mail reklam i informacji. Prawie 60 procent konsumentów - i 77 procent rodziców i tysiącletnich rodziców - stwierdziło, że często szukają w Internecie rozrywkowych pomysłów i zniżek. Po obejrzeniu interesującej reklamy telewizyjnej dotyczącej aktywności rozrywkowej lub lokalizacji, ponad połowa (55 procent) konsumentów szuka kuponu lub zniżki, co w przypadku rodziców z rocznicy tysiąclecia wzrasta do 78 procent. Jeśli chodzi o podróże, 43% konsumentów zarezerwuje wycieczkę lub przeprowadzi badania w miejscu docelowym po obejrzeniu przesyłki pocztowej, a 41% dokona zakupu za pośrednictwem poczty elektronicznej lub reklamy cyfrowej.

"Dzięki Prosper Insights & Analytics, który stwierdził, że co piąty konsument planuje duże podróże wakacyjne w ciągu najbliższych sześciu miesięcy, marki turystyczne i rozrywkowe mają dużą szansę na uchwycenie tych konsumentów podczas ich podróży planistycznych i badawczych," powiedział Curtis Tingle, Dyrektor Marketingu, Valassis. "Oprócz dużych biletów, konsumenci planują także wycieczki do kina, na koncerty czy do kasyn. Znając preferencje kupujących i angażując się w nie zarówno za pośrednictwem reklamy drukowanej, jak i cyfrowej, marki mogą dotrzeć przed swoją grupą docelową - od świadomości po aktywację".

Aby reklamodawcy mogli skutecznie przyciągnąć uwagę konsumentów za pośrednictwem kanałów drukowanych i cyfrowych podczas planowania rozrywki i podróży, powinni wziąć pod uwagę następujące preferencje i zachowania konsumentów:

Podejścia do planowania różnią się w zależności od aktywności i etapu życia. Boomerzy mają tendencję do planowania wcześniej, podczas gdy rodzice i rodzice tysiąclecia zazwyczaj przyjmują bardziej krótkoterminowe podejście. W przypadku płatnego koncertu większość ludzi zaczyna z tygodniowym lub miesięcznym wyprzedzeniem. Prawie połowa (48%) planuje co najmniej jeden miesiąc do przodu, ale ponownie widzimy wyjątkowy podział ze względu na publiczność - 69% osób w okresie boomu planuje miesiąc do przodu, podczas gdy tylko 29% rodziców na tysiąclecie się zgadza. Z drugiej strony, filmy są znacznie bardziej spontaniczne; 91 procent konsumentów, którzy przychodzą do kina, planuje z tygodniowym lub mniejszym wyprzedzeniem. W przypadku wyjazdów zagranicznych i zagranicznych, ponad połowa konsumentów twierdzi, że planuje z ponad dwumiesięcznym wyprzedzeniem. Bliskość ma znaczenie - konsumenci nie zawsze są skłonni do pokonywania odległości. Konsumenci podróżują mniej niż dwie godziny, aby uczestniczyć w większości imprez rozrywkowych. Tylko 16 procent osób odwiedzających park rozrywki/wody/mechaniki jest skłonnych jechać ponad cztery godziny - z jednym haczykiem: noclegiem. Jedna czwarta konsumentów jest skłonna jechać mniej niż 30 minut, aby odwiedzić kasyno lub teatr na żywo. Poszukiwacze podróży mają wiele możliwości, jeśli chodzi o miejsca, które wyszukują i rezerwują. Gdzie prowadzą badania: 59 procent konsumentów odwiedza bezpośrednio strony internetowe hoteli, linii lotniczych, parków, itp. Połowa z nich bada strony internetowe dotyczące planowania podróży, takie jak TripAdvisor, Kayak, Expedia i Travelocity. Tam, gdzie dokonują rezerwacji: Wśród konsumentów, którzy rezerwowali podróże, zazwyczaj robili to bezpośrednio na stronach internetowych hoteli, linii lotniczych i parków rozrywki, jednak strony planowania podróży były częściej wykorzystywane przy rezerwacji rejsu.Ogólnie rzecz biorąc, boomerzy wydają się faworyzować bezpośrednie rezerwacje; rodzice i tysiąclecia są mniej skłonni do dokonywania bezpośrednich rezerwacji.

O studium

Badanie Valassis Awareness-to-Activation Study jest trwającym badaniem realizowanym wspólnie z The NPD Group, Inc., globalną firmą zajmującą się badaniem rynku. Próba została pozyskana za pomocą ankiety internetowej, a wszyscy uczestnicy mieli co najmniej 18 lat i mieszkali w sąsiadujących Stanach Zjednoczonych. Corocznie badane jest około 10 000 respondentów. Konkretne dane zawarte w niniejszym raporcie pochodzą z fali badawczej obejmującej okres od 1 czerwca 2018 r. do 24 lipca 2018 r. i obejmują ponad 1700 respondentów oraz są wyważone pod względem wieku i płci do profili demograficznych w ramach spisu powszechnego w Stanach Zjednoczonych.