loader
Poradniki i ciekawostki

Sposoby na odświeżenie profilu Twojej firmy.

Jeśli Twoja firma ma zamiar konkurować, musisz na bieżąco aktualizować swoją markę, nie oznacza to, że musisz ponownie analizować swoje logo co 12 miesięcy, ale po prostu musisz być w kontakcie z tym, co robią Twoi konkurenci, aby pozostać w grze.

Wymieniliśmy te ważne obszary, w których możesz odświeżyć swój wizerunek.

Zacznij od zapoznania się z wszystkimi swoimi produktami lub usługami. Czy są one nadal aktualne? Czy nadal je sprzedajesz, czy są przestarzałe? Zrób kilka badań na temat tego, na co jest obecnie zapotrzebowanie, ustal, czego chce Twój sektor rynku, otrzymując opinie od klientów - bądź wścibski w stosunku do konkurencji, czy sprzedają coś, czego Ty nie jesteś?, co robią, co mógłbyś powtórzyć lub zrobić lepiej?

Czy klienci chcą zaoszczędzić pieniądze?, to może zaoferować im alternatywę w zakresie budżetu. Czy twoi klienci woleliby kupować więcej produktów z lokalnych źródeł, a następnie zacieśniać sieć i zacząć promować lokalne produkty wśród lokalnej ludności.

Spróbuj podążać za trendami, wykorzystaj siłę Internetu, aby pomóc Ci wyprzedzić konkurencję w sprzedaży nowego, gorącego produktu. Twitter jest genialny do zbierania czatów społecznych na cały szereg rzeczy, to nie tylko dla sławnych plotek.

Czy Twoja marka jest spójna ze wszystkim, co robisz? Przez to rozumiemy, że Twoje logo firmowe jest takie samo na Twoich papierach firm owych, jak na innych produktach drukowanych. Zdziwiłbyś się, ile firm ma stare logo na takich rzeczach jak faktury tylko dlatego, że wydrukowano je wiele lat temu, a jeszcze kilka zostało. Z punktu widzenia klientów, Twoja marka musi być spójna, za to, co jest jej warte, lepiej jest wyrzucić do kosza wszystkie przedmioty, które mają nieaktualny wzór na nich, ponieważ to tylko osłabi Twoją markę.

Widzimy wiele firm, które o tej porze roku zmieniają ogólny wizerunek marki, być może nowy rok i nowy początek. Bardziej czysty, nowoczesny wizerunek uczyni cuda dla świadomości Twojej marki i pomoże zwiększyć sprzedaż, nikt nie chce być kojarzony z firmą, która ma zmęczony stary wizerunek, który jest przestarzały, ma to negatywny wpływ na to, jak ludzie postrzegają Twoją firmę. Czy to jest właśnie Twój czas na sprytne działanie.

Rozpoczęcie wizualnej re-brandingu nie powinno być brane pod uwagę, zawsze radzimy, aby podejmowali się tego profesjonaliści. Postaraj się skrócić czas i zrób to sam, (zakładając oczywiście, że nie jesteś wyszkolonym grafikiem) bez wątpienia zostawi Ci obraz, który w czynie może wymagać ponownej aktualizacji w najbliższej przyszłości, nasza rada jest zrobić to raz i zrobić to prawidłowo - zaoszczędzisz pieniądze w dłuższej perspektywie.

Poszukaj nowych dróg dla biznesu, nawiązując współpracę z firmami oferującymi produkty lub usługi, które są dla Ciebie komplementarne. Jeśli Twoja firma oferuje na przykład samochody ślubne lub torty weselne, to może to być pomysł, aby porozmawiać z lokalnymi fotografami ślubnymi i spróbować nawiązać z nimi współpracę w celu uzyskania poleceń. Jeśli rozmawiasz z klientami, którzy korzystają z Twoich usług weselnych, możesz polecić inne powiązane firmy. To nic nie kosztuje, ale im bardziej polecasz innych, tym bardziej prawdopodobne, że będą chcieli Cię wypromować, to jest mini networking.

Musisz nadążać za czasami, w których Twój biznes przetrwa.