loader
Poradniki i ciekawostki

Niesamowite narzędzia do optymalizacji nagłówków i treści

Ten artykuł został wniesiony przez Roberta Morrisa.

Jeśli chcesz być świetnym blogerem lub jakimkolwiek innym typem pisarza, który publikuje treści online, musisz zwracać uwagę na każdy aspekt tekstu. Jeśli nie sprawisz, że post będzie idealny, nie przyciągnie on takiej liczby osób, do której dążysz.

wiadomość sponsorowana



Jak już wiesz, pewne publikacje online są bardziej widoczne i bardziej atrakcyjne niż inne. Autorzy najwyżej notowanych postów nie tylko dbali o skomponowanie rewelacyjnych treści; stosowali różne strategie optymalizacji przed uderzeniem w przycisk publikowania. Użyj narzędzi z poniższej listy, a będziesz w stanie osiągnąć takie same rezultaty.

Optimizely

Chcesz mieć pewność, że post, który zamierzasz opublikować, odniesie sukces? Skorzystaj z Optimizely - narzędzia, które umożliwia testowanie różnych kombinacji zdjęć i nagłówków, aż znajdziesz tę, która generuje najlepszy wynik. Optimizely umożliwia również testowanie treści pod kątem konwersji, współczynnika klikalności, zaangażowania, udziałów w mediach społecznościowych i konwersji. To narzędzie stanie się świetnym zamiennikiem dla zespołu technicznego na żądanie.

BlogAbout

Jak każdy inny pisarz, prawdopodobnie napotkasz blokadę w tym czy innym momencie. Bez obaw; BlogAbout jest zawsze tam, aby zapewnić potrzebną inspirację. Jest to generator tytułów blogów, który wymyśli fajne propozycje po wpisaniu głównego tematu. Dodatkowo, narzędzie posiada funkcję doodling, która umożliwia wizualizację pomysłów przed umieszczeniem ich w tekście.

LookAt

Treści wideo są o wiele bardziej atrakcyjne niż tekst pisany. Obejrzenie wideo zajmuje mniej czasu niż przeczytanie szczegółowego artykułu. Nie oznacza to, że powinieneś unikać pisania treści; oznacza to tylko, że dobrze jest wzbogacić swoje posty o niesamowite filmy. LookAt to narzędzie do wspólnego recenzowania, które umożliwia twórcom wideo dzielenie się i omawianie ich pracy w toku.

Qualaroo

Istnieje kilka narzędzi online, które mówią ci, które nagłówki są bardziej atrakcyjne dla twoich docelowych odbiorców. Qualaroo posuwa tę analizę dalej: pokazuje, dlaczego. Badania tej firmy odkrywają spostrzeżenia klientów, które dadzą ci szansę na optymalizację nadchodzących postów nie tylko dla wyszukiwarki, ale także dla czytelników.


wiadomość sponsorowana



Bitly

Kiedy chcesz promować swoje treści online, dodając linki do Tweetów i statusów na Facebooku, skorzystasz z Bitly - narzędzia, które skraca adresy URL. Największa zaleta jest oczywista: zaoszczędzisz cenne znaki i będziesz miał więcej miejsca na napisanie komentarza na Twitterze. To narzędzie pozwoli również śledzić zaangażowanie użytkowników mediów społecznościowych. Postaw + a na końcu swojego linku, aby zobaczyć swoje statystyki.

Napisz mój esej

Czy utknąłeś z postem, który wymaga wiedzy o tle, której nie masz? Kiedy zaczniesz współpracować z ekspertami z tego serwisu custom writing, będziesz w stanie poprzeć treść potrzebnymi faktami i argumentami. Artykuł natychmiast zyska na jakości. NinjaEssays umożliwia również współpracę z redaktorami, którzy doprowadzą Twoją kopię do perfekcji, zwłaszcza jeśli nie jesteś mocnym pisarzem. Blog jest kolejnym przydatnym źródłem, ponieważ dostarcza niesamowitych wskazówek, jak stać się lepszym pisarzem.

CoSchedule

Ponieważ marketing jest kluczowy dla sukcesu publikacji online, musisz polegać na narzędziu, które sprawi, że będziesz bardziej skuteczny bez pochłaniania dużej ilości czasu. Ta platforma umożliwia planowanie, tworzenie i dystrybucję treści na kontach w mediach społecznościowych i na blogach. Funkcje obejmują: kalendarz marketingowy, zarządzanie przepływem pracy, harmonogramy mediów społecznościowych oraz integrację z kilkoma aplikacjami i stronami internetowymi (Evernote, Google Docs, WordPress, Bitly i inne).

Jeśli nie pomyślisz o optymalizacji kopii, treści i nagłówków, nie będzie miało znaczenia, jak świetne są twoje posty. Wymienione powyżej narzędzia dadzą Ci szansę na przeanalizowanie preferencji Twoich odbiorców i stworzenie treści, które doprowadziłyby do większego zaangażowania.