loader
Poradniki i ciekawostki

Czy musisz zmienić markę?

Czy Twoje logo lub strona internetowa wymagają aktualizacji?

Wiele z moich ostatnich projektów związanych z projektowaniem tożsamości polegało na przeprojektowaniu istniejących logo lub stron internetowych, co jest jednym z powodów, dla których piszę ten wpis: Chcę Ci pokazać, jak cenne jest dobre przeprojektowanie.

wiadomość sponsorowana



Poniżej przedstawię Wam krótkie podsumowanie każdego z moich ostatnich projektów dla klientów, prezentując zdjęcia przed i po każdym z nich.

UKE Kosze upominkowe z luksusowej czekolady

Zmiana wyglądu strony UKE (stara strona po lewej, nowa po prawej)

UKE sprzedaje unikalne aranżacje z czekolady jako alternatywę dla koszy upominkowych. UKE kieruje swoją ofertę na rynek bardziej ekskluzywny, ze względu na czas wykonania i koszt produktu. Eugene skontaktował się ze mną w celu odtworzenia całej tożsamości firmy: chciała, aby nowa tożsamość była odważna, prestiżowa, wyglądała luksusowo i była skierowana do wyższego rynku.

Przeprojektowałem logo i stronę internetową dla UKE Chocolate Gift Baskets, których zdjęcia przed i po można zobaczyć powyżej.

Większe zdjęcia strony przed i po można zobaczyć tutaj: Before | After

Pip's For Hair


wiadomość sponsorowana



Pip chciała, aby logo jej nowej firmy było "mocne, odważne, nowoczesne, wyjątkowe, z klasą, przyciągające wzrok, nie nudne i inne". Kolor logo miał być fioletowy, czarny lub srebrny, aby pasował do wystroju wnętrza jej nowego salonu. Logo miało być również wykorzystane do oznakowania frontu sklepu i miało być podświetlane, więc to również należało wziąć pod uwagę.

Głównym rynkiem docelowym Pip są nastolatki, ale kieruje ona swoją ofertę także do rodzin i osób starszych. Salon znajduje się w wiejskim miasteczku w Australii.

Wkrótce ukaże się wpis na temat całego procesu projektowania tego logo. Czekam tylko na zdjęcia oznakowania sklepu.

Fitucci Custom Windows & Doors

Erik skontaktował się ze mną, ponieważ chciał przeprojektować swoje stare logo. Chciał, aby nowe logo było proste, ale wyrafinowane, a także aby odzwierciedlało profesjonalizm, jakość, wyjątkowość, luksus, innowacyjność i elegancję.

Ciekawe, czy potrafisz dostrzec złudzenie optyczne? Czy białe trapezy wyglądają Wam jak okna czy drzwi?

O procesie projektowania pisałem w całości tutaj.

D-Zyne Solutions

D-Zyne Solutions to firma z siedzibą w Melbourne w Australii, która oferuje kodowanie, konsultacje blogów, strony z e-bookami i strony członkowskie. Helen chciała mieć "ustrukturyzowane, innowacyjne, nieszablonowe, stylowe" logo, które reprezentowałoby D-Zyne Solutions jako całość.

Nowy projekt zawiera inicjały D, Z i S w układzie przypominającym siatkę, który jest dosłownie nieszablonowy. Krój pisma Consolas został wybrany ze względu na jego charakter przypominający kod.

Freelance Folder

Freelance Folder (www.freelancefolder.com) to blog poświęcony poradom, opiniom i wskazówkom dla freelancerów.

Salony Creations

Butterfield Photography

Redesign marki dla studia projektowego z siedzibą w Dubaju. Salony oznacza piękny w języku hindi.

wiadomość sponsorowana


Redesign marki dla duetu fotograficznego z południowej Arizony, USA.

DKC Global

Projekt logo dla DKC Global - firmy doradczej działającej w Niemczech i USA.

Ultimate Potential

Redesign strony internetowej Ultimate Potential (Stara strona po lewej / Nowa strona po prawej)

Ultimate Potential to firma zajmująca się równowagą życiową, która oferuje różnorodne usługi mające na celu poprawę stylu życia, ciała i umysłu. Ultimate Potential oferuje warsztaty, obozy, programy, treningi osobiste, treningi życiowe i wiele innych.

Michelle chciała całkowicie odświeżyć swoją starą tożsamość biznesową, w tym zaprojektować nowe logo i stronę internetową... Jej nowa tożsamość miała ukazywać: "energia, wellness, witalność, równowaga życiowa, mobilność w górę, duch". Poprosiła również o sprawdzenie, czy inicjały U i P mogłyby zostać włączone do logo.

Zielone kolory dają firmie poczucie świeżej energii i dobrego samopoczucia, a abstrakcyjne logo przedstawiające skaczącego w powietrzu mężczyznę pokazuje mobilność w górę, symbolizując witalność i ogólne szczęście, które jest celem samego Ultimate Potential. W logo udało się nawet subtelnie przemycić inicjały U i P (tworzące mężczyznę).

Większe zdjęcia witryny przed i po można zobaczyć tutaj
:Przed
i po

Przewodnik po moim procesie projektowania logo Ultimate Potential zostanie opublikowany w serwisie VectorTuts w połowie stycznia.

MAC - Malezyjska Klinika Estetyczna

MAC (Malaysian Aesthetic Clinic) to klinika zajmująca się zaawansowaną, nieinwazyjną medycyną estetyczną. Karen chciała, aby to właśnie znalazło odzwierciedlenie w jej logo. Preferowane było kliniczne, profesjonalne, geometryczne logo, które musiało również nadawać się do oznakowania sklepu.

Kolorystyka została wybrana ze względu na naturalny, kliniczny wygląd i wrażenie, a sam znak składa się z początkowego M ułożonego w bok i tworzącego krzyż.

Wpływowa blogerka

Celem strony internetowej Janette Influential Blogger jest zachęcenie ludzi z całego świata do głosowania na najbardziej wpływowe blogi, które pojawiają się każdego roku, oraz zawężenie listy do 10 najbardziej wpływowych blogów w bieżącym roku.

Ostateczna koncepcja logo polegała na przedstawieniu korony utworzonej z pięciu promieni światła. Korona jest symbolem władzy, prawowitości, siły, prawości, zwycięstwa, triumfu, honoru i chwały - wszystkich cech, które posiada wpływowy bloger.

Promienie światła symbolizują "bycie w centrum uwagi", a także bycie poszukiwanym (np. pochodnia), co nawiązuje do rzeczywistego celu Influential Blogger: wyszukiwania najbardziej wpływowych blogów.

Więcej o procesie projektowania tego logo można przeczytać tutaj.

No to mamy, 7 moich ostatnich projektów tożsamości. Pytanie brzmi teraz... czy Ty też potrzebujesz zmiany marki?