loader
  • Strona główna
  • Poradnik
  • Dwa sposoby wykorzystania druku przez przedsiębiorstwa w celu wyegzekwowania społecznego dystansu
Poradnik

Dwa sposoby wykorzystania druku przez przedsiębiorstwa w celu wyegzekwowania społecznego dystansu

Przedsiębiorstwa powinny zawsze dążyć do stworzenia bezpiecznego środowiska dla swoich konsumentów i członków zespołu, szczególnie w tych niepewnych czasach. Firmy mogą nadal prowadzić swoją działalność, jednocześnie odgrywając swoją rolę w ograniczaniu rozprzestrzeniania się chorób, stosując się do tych dwóch łatwych działań.

1. Używać dobrze widocznych wskaźników na podłodze

Zdystansowanie społeczne odegrało istotną rolę w zmniejszaniu szans na zanieczyszczenie, dlatego też wszystkie przedsiębiorstwa powinny zapewnić swoim klientom wizualną referencję, która określa i egzekwuje odpowiedni dystans.

Firmy mogą korzystać z grafiki podłogowej, aby pokazać dostępne sloty w linii, rozstawiając każdą grafikę co najmniej sześć stóp od drugiej, aby utrzymać konsumentów w separacji i bezpieczeństwie. Organizacje mogą nawet korzystać z usług drukarskich w celu stworzenia grafiki podłogowej, która jest zgodna z wizualną estetyką marki, np. poprzez zastosowanie kombinacji kolorów stosowanych w logo lub reklamach z przeszłości.

2. Jasne komunikowanie informacji z konsumentami

Przedsiębiorstwa muszą mieć jasność co do wszelkich odchyleń od typowej działalności z powodu wpływu obecnej sytuacji. Korporacje mogą wykorzystywać firmy poligraficzne do tworzenia znaków, które pomagają informować konsumentów o nowych zmianach w polityce, w tym o zmianach w godzinach pracy, pojemności klientów i dostępnych alternatywach dla zakupów w sklepie.

Wyświetlacze takie jak znaki A-frame i winylowe banery mogą być umieszczone na zewnątrz firmy w pobliżu chodników i ulic, pozwalając ludziom dostrzec i zrozumieć zmiany, jakich dokonuje firma. Znaki te pomogą pokazać klientom, że firma nadal działa i będą edukować konsumentów na temat najlepszej metody dokonywania zakupów od firmy.