loader
Drukarnia internetowa

Jak spersonalizowane kampanie direct mail mogą podnieść Twoją marketingową poprzeczkę?

Jak się nazywam!

Byłem niedawno poza miastem na wakacjach i wróciłem do stosu poczty. Gdy siedziałam i sortowałam pocztę, wrzuciłam pocztówkę do kosza. Jednak w tym jednym przypadku, zobaczyłem coś, co przykuło moją uwagę. To sprawiło, że zatrzymałem się i wszedłem w interakcję z pocztówką. Czy to była oferta? Katalog Pottery Barn? Nie, to było moje pierwsze imię napisane dużą, pogrubioną czcionką. Zdecydowanie zrobiłem podwójne ujęcie. Pozwól, że opowiem Ci, jak kampanie direct mail z personalizacją mogą sprawić, że Twój marketing drukowany przejdzie ze sterty śmieci do różnicy podwójnego ujęcia.

Planowanie kampanii personalizacyjnych

Po pierwsze, zawsze miej cel i plan tego, co chcesz osiągnąć w swojej kampanii. Jaki jest ogólny cel? Jaki ma być efekt końcowy? W jaki sposób wykorzystasz personalizację do podniesienia rangi kampanii? Czy Twoje dane są czyste, aby zoptymalizować spersonalizowane kampanie direct mail? Stworzenie planu i celowe podejście do personalizacji jest kluczem do sukcesu. Oto 4 najlepsze wskazówki dotyczące planowania projektu dla Twojego następnego projektu druku cyfrowego, które pomogą Ci zacząć.

Dane są czynnikiem decydującym

Dane mogą być niesamowite lub zabić Twoją kampanię. Nie potrafię powiedzieć, ile razy zdarzyło mi się otrzymać kampanię personalizacyjną, w której moje imię było nieprawidłowe. Jeśli nie możesz uzyskać moje imię w prawo na minimum, a następnie uzyskanie części mojego budżetu dla każdego programu lub usługi, które sprzedajesz jest automatycznie nie iść. Powinieneś również współpracować ze swoim partnerem drukarskim i omówić jego możliwości w zakresie druku zmiennych danych. Dane zmienne wykraczają daleko poza tekst i mogą zawierać również obrazy. Możliwości technologiczne są dziś imponujące... zwłaszcza w przypadku druku atramentowego. Sprawdź blog Ashley o projektowaniu dla drukarek atramentowych, aby uzyskać dodatkowe wskazówki.

Wzornictwo ma znaczenie

Celowe podejście do projektu i kampanii personalizacji podniesie rangę Twojego projektu. Czy możesz zastosować różne techniki druku na wybranej taktyce personalizacji? Również w tym przypadku drukarki mają obecnie tak imponujące możliwości, że można stosować lakierowanie, tłoczenie i wiele innych technik w porównaniu z polem o treści "Drogi Janie". Oczywiście, personalizacja to nie tylko imiona, ale każdy rodzaj danych osobowych, które zostały zebrane o potencjalnym odbiorcy. W korespondencji bezpośredniej, którą otrzymałem, moją uwagę przykuło moje imię napisane w 72 punktach na białym tle.

Spersonalizuj się

Dostarczenie właściwej wiadomości do właściwej osoby we właściwym czasie jest najważniejszym celem marketerów. Kluczem do prawdziwie spersonalizowanych kampanii direct mail jest połączenie jeden na jeden, zwracanie uwagi na swoich klientów i zbieranie właściwych danych.

Tagi: Direct Mail Trends & Tips, Trendy w marketingu druku, Trendy w atramentowej produkcji